Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät vastaukset useimpiin mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta täältä, ota yhteyttä myynti@turunompelukone.fi

Kanta-asiakkaaksi?

Miten pääsen kanta-asiakkaaksi?

Helppoa, rekisteröitymällä Turun Ompelukoneen verkkokauppaan.

Miksi kanta-asiakkaaksi?

Liittymällä kanta-asiakkaaksi saat vaihtuvia etuja ja alennuksia Turun Ompelukoneen verkkokaupassa.

Mistä saan tiedon kanta-asiakkaan eduista ja alennuksista?

Tilaamalla uutiskirjeemme rekisteröitymisen yhteydessä tai tästä:

Tilaa uutiskirje

Täältä löydät kanta-asiakassivut:

https://turunompelukone.fi/kanta-asiakasedut/

Rekisteröityminen ja kirjautuminen

Miksi ja miten minun tulisi rekisteröityä Turun Ompelukoneen verkkokauppaan?

Rekisteröityneenä asiakkaana sinusta tulee kanta-asiakas ja saat erilaisia vaihtuvia etuja sekä tilaushistoriasi säilyy omissa tiedoissasi. Voit rekisteröityä verkkopalvelussamme valitsemalla ylävalikosta kohdan kirjaudu.

Voinko ostaa Turun Ompelukoneen verkkokaupasta ilman rekisteröitymistä?

Voit tilata verkkokaupastamme myös ilman rekisteröitymistä.

Mitä teen, jos unohdan salasanani?

Etusivulla klikkaamalla kohdasta “Kirjaudu sisään” ja valitsemalla seuraavalta sivulta “Unohditko salasanasi”, saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset määrittelemään salasanasi uudelleen. Sähköpostisi tulee olla aktiivinen ja sama, jota käytit ensimmäiseen rekisteröitymiseen. Jos rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite ole enää toiminnassa, suosittelemme uuden tilin perustamista verkkokauppaan. Mikäli et halua luoda uutta tiliä niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme: myynti@turunompelukone.fi

Omat tietoni

Mitä tietoja Turun Ompelukone kerää minusta?

Keräämme henkilötietoja asiakassuhteen hoitamista varten. Keräämämme tiedot ovat:

Nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, rekisteröitymisaika, suostumus suoramarkkinointiin, asiointihistoria, uutiskirjeiden luku- ja klikkaushistoria, sekä muut antamasi tiedot.

Miten Turun Ompelukone käsittelee ja hyödyntää tietojani?

Käytämme sinusta keräämiämme tietoja seuraaviin tarkoituksiin: Tuotteidemme ja palvelujemme tarjoaminen ja markkinointi, asiakaspalvelu ja asiakassuhteen hoito sekä tuotteidemme ja palvelujemme kehittäminen.

 

Henkilötietojasi vastaanottavat:

– yrityksemme

– maksunvälittäjä, joka vastaanottaa sinulta maksun

– kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran sinulle

– yritys, joka ylläpitää verkkosivujamme

Miten muutan tietojani?

Rekisteröityneenä asiakkaana voit päivittää yhteystietojasi kirjautumalla verkkokauppaan ja tekemällä tarvittavat muutokset kohdassa “Tilin tiedot” tai “Osoite”. Muistathan tallentaa muutokset.

Tilaaminen ja tuotteet

Millainen tuotevalikoima Turun Ompelukoneen verkkokaupassa on?

Olemme panostaneet laadukkaisiin ja pitkäikäisiin tuotteisiin. Valikoimassamme on maailmanlaajuisesti tunnettujen ja arvostettujen valmistajien tuotteita.

-ompelukoneet

-saumurit

-peitetikkikoneet

-kirjontakoneet

-lisätarvikkeet: paininjalat, puolat..

-ompelutarvikkeet: sakset, leikkurit, ratkojat, neulat, öljyt..

Kuinka pitkät takuut tuotteilla on?

Suurimmalla osalla koneista on viiden vuoden takuu.

Husqvarna Vikingin ja Pfaffin koneissa 2+3 vuoden takuu. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että täysitakuu on kaksi vuotta sisältäen viallisen osan+vaihto työn. Seuraavat kolme vuotta takuu korvaa viallisen osan.

Elnan, Janomen ja Baby Lockin koneilla on 5 vuoden täystakuu, joka sisältää sekä viallisen osan ja vaihtotyön.

Singerin koneilla on 2 vuoden takuu.

Miten verkkokaupasta voi tilata?

Kun olet löytänyt haluamasi tuotteen selaamalla tuotteita tai tuotehaun avulla, avaa tuotesivu klikkaamalla tuotteen nimeä. Siirrä tuote ostoskoriin. Ostoskorin saat näkyviin klikkaamalla yläreunan Ostoskori-kuvaketta. Lisäämäsi tuotteet näkyvät ostoskorissa. Voit seurata ostoskorin summaa tuotteita lisätessä.

Kuka voi tehdä ostoksia verkkokaupassa?

Verkkokauppamme on auki kaikille 24/7. Verkkokauppa-asioinnissa tilaajan perustietojen, kuten nimen ja osoitteen, lisäksi tarvitaan vain toimiva ja henkilökohtainen sähköpostiosoite. Alle 16-vuotiaan tilauksesta vastaa aina tilaajan holhooja. Laskulla tilaavien asiakkaiden tulee olla täysi-ikäisiä. Laskulla tilatessa tilaustietoihin kirjattavan postiosoitteen tulee olla maksajan henkilökohtainen, voimassaoleva kotiosoite, joka on kirjattu väestötietorekisteriin.

Verkkomaksuissa käytetään henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksia tai pankki-/luottokorttia. Verkkomaksuasiakkaat voivat valita postitoimituksissa ja kotiinkuljetuksissa vaihtoehtoisen toimitusosoitteen vakituisen osoitteen lisäksi.

Maksaminen

Millä kaikilla tavoin voin maksaa ostoksia?

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Kuka on maksupalvelutarjoajanne?

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4)

Toimitukset ja lähetyksen seuranta

Mihin verkkokauppa toimittaa tilauksia?

Toimitustavat: Matkahuollon Pakettipisteisiin, Postin pakettiautomaatteihin, Postin toimipisteeseen sekä Postin ja Matkahuollon kotiintoimituspalvelu. Toimitusten hinnat näet menemällä kassalle. Ilmainen toimitus yli 60 € noutopistetilauksiin.

Voinko saada toimituksen toiseen osoitteeseen?

Maksaessasi verkkomaksulla tai kortilla tilaamisen yhteydessä, voit valita tilaukselle vaihtoehtoisen toimitusosoitteen tilausvaiheen lopussa. Lisää maksajan osoitetietojen rinnalle Toimitusosoite-kenttiin vaihtoehtoinen toimitusosoite.

Millaiset toimitusajat ovat?

Varastossa olevat tuotteet lähetetään pääsääntöisesti 1-2 päivän sisällä tilauksesta.

Mikäli tuotteen kohdalla lukee:

“Tilattavissa” = tuotetta löytyy toimittajan varastosta, jolloin toimitusaika on noin 1-2 viikkoa.

“VARASTO LOPPU” = tuote on tilapäisesti loppu toimittajalta. Tässä tapauksessa voit tilata sähköpostiin ilmoituksen, kun tuotetta on taas varastossa.

Miten seuraan lähetystä?

Lähetämme Postin tai Matkahuollon seurantakoodin sähköpostiinne, kun tilaus lähtee varastoltamme.

Miksi tilausta ei ole toimitettu?

Jos olet tehnyt tilauksen rekisteröityneenä asiakkaana, tarkista aluksi tilauksesi tilanne tilaushistoriasta kirjautumalla verkkokauppaan ja edelleen kohtaan Omat tiedot. Tarkista pankista, että maksu on veloitettu tililtäsi, mikäli maksutapanasi on ollut verkko- tai korttimaksu. Varmista, että olet saanut tilausvahvistuksen verkkokaupasta sähköpostiisi. Tarkista myös roskaposti-kansiosi.

Mikäli et saa tilauksestasi mitään tietoja tai toimitusvahvistuksen jälkeen tuotteita ei ole toimitettu viikon kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tuotteiden palautus

Onko tuotteilla palautusoikeutta?

Kaikilla verkkopalvelustamme tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

Miten palautan tai vaihdan tuotteen?

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, tuotteen on oltava avaamattomana alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, käyttämätön ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus koskee kaikkia verkkokaupassamme myytäviä tuotteita.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun mikäli haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen.

Miten palautus hyvitetään?

Palautetut tuotteet hyvitetään asiakkaan käyttämälle maksutavalle. Summa palautuu tilille tai luotolle 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.